• Camere Live link="camereLive"
  • Povestea din spatele ofertei “Duș la Hotel” lansată pentru bucureștenii fără apă caldă

    0 Shares

    De câteva zile, se rostogolește în media povestea hotelului din București care a lansat oferta “Duș la Hotel”. Prieten virtual cu Andreea Nicu, proprietara hotelului, i-am distribuit postarea și chiar am notat că este o bună strategie de PR mai ales într-o capitală europeană unde zeci de mii de locuitori s-au obișnuit cu apa rece și fără căldură. Oferta celor de la Hotelul Unique din București a devenit imediat știre la principalele jurnale ale televiziunilor. Dacă vreți să aflați de unde a plecat idea “Dușului la Hotel” vă invit să citiți rândurile următoare.

    “Prima solicitare a fost la doar două minute de la publicarea ofertei pe facebook”

    Andreea Nicu este proprietara hotelului Unique București și a fost de acord să dezvăluie cum de s-a ajuns la o astfel de ofertă. “Experiența proprie din tot acest an, de lipsă a apei calde și de sunat la RADET,  nu m-a dus la acest click, nici faptul că acum trei zile am venit în locul colegului la serviciu pentru că nu putea să vină nespălat la hotel și aștepta apa caldă acasă, dar, la prânz a venit să facă duș tot la hotel, ci de la un cuplu – soț și soție – care au spus că și ei sunt din București și nu stau până a doua zi, dar au venit să facă baie deoarece acasă nu au apă caldă. De asemenea, știrile despre 3500 de apartamente fără apă caldă și caldură din București, m-au făcut să îmi spun „înseamnă că de asta este nevoie” – hai să fac o promotie! Și chiar este o soluție pe care unii dintre clienti au mai adoptat-o, doar că nu era nevoie de promoție”, susține Andreea Nicu. După ce a creat oferta, a încarcat-o pe facebook și a recitit textul, Andreea s-a întrebat cum va fi percepută inițiativa. Rezultatele însă nu s-au lăsat așteptate. “Prima solicitare a fost la doar două minute de la publicarea ofertei pe facebook”.

    Atipicul și sinceritatea promoției pornită din nevoia ambelor părti a atras atenția de presei și a bucurestenilor.  “Când am apasat Publish, cu degetul tremurând, întrebându-mă cum va părea, nu mi-am închipuit că se va ajunge la o asemenea o știre preluată și comentată de toată media – să scrie ziarele, să vină televiziunile una după alta, să fie o televiziune sus în cameră și una jos să îți ia interviu, după care să urci pe scări cu masca pe față și să ajungi la etajul patru în același timp cu liftul cu reporterii și să dai interviu fără suflu – nu credeam, dar am lăsat tăvălugul să se ducă așa cum am lăsat promoția să se ducă apasand „Publish”, mai povestește Andreea.

    Dușul de 170 de lei include costurile suplimentare impuse de măsurile de protecție

    Tariful unui “Duș la hotel” este 170 de lei pentru o persoană, un cuplu și chiar o familie cu doi copii care poate petrece până la șase ore în camera de hotel dotată cu tot ceea ce trebuie: halate de baie, papuci, cosmetice hoteliere, ceai și cafea. Tariful poate părea piperat pentru un duș cu apă caldă, dar costurile suplimentare suportate de hotel nu sunt deloc mici, mai ales în vreme de pandemie de coronavirus. „Dusul” îl primiți într-o cameră de hotel sterilizată profesional înainte și după fiecare client, cu Lampa UV-C Germicidală cu Ozon, cu substanțe profesionale,Virulucide, avizate de Ministerul Sănătății, cameră ce după fiecare client este nefolosită 24 de ore tot din motive de protecție conform Standardelor Anti-Covid. Dezinfectăm fiecare punct de contact de la intrare, lift și până în cameră și înapoi după fiecare folosire. Folosim manusi ce le schimbăm dupa fiecare folosire, măști ce le schimbăm la fiecare 2 ore. Dezinfectăm toate căile de acces și suprafețele comune la fiecare 2 ore și ori de căte ori este nevoie.Dezinfectăm liftul după fiecare utilizare și la fiecare 2 ore.Dezinfecția și sterilizarea camerelor se efectuează în 4 etape: Sterilizare UV-C, dezinfectare anti-virucidă, curățenie și igienizare, dezinfectare AHP cu minimă toxicitate pentru om.”, susține proprietara hotelului.

    Oferta “Duș la Hotel” poate fi extinsă cu cea de “Romantism” ceea ce presupune adăugarea unor servicii suplimentare contracost: petale trandafiri, flori, șampanie, fructe, bomboane, tort, baloane.

    Am primit cereri pentru a crea un abonament săptămânal

    Andreea recunoaște că imediat după lansarea ofertei pe facebook a avut clienți care au venit doar pentru confortul apei calde și a căldurii. Ba chiar a fost rugată să găsească o soluție de a realiza un abonament săptămânal pentru pachetul “Duș la Hotel”.

    “Mă rog ca bucureștenii să aibă apă caldă și căldură și să trăiască civilizat așa cum mă rog să revenim la timpuri normale și să scăpam de Covid. Nu a fost idee de profitat, nu profită nimeni când vinde în pierdere sau la preț de cost, a fost idee de supraviețuire, dar prefer să fie timpuri normale și să vindem camere cu adaos comercial, să facem servicii de plăcere așa cum suntem obișnuiți și nu cu securea salvării businessului deasupra capului.Motto-ul nostru de când am deschis hotelul este: „Suntem bucuroși mereu de oaspeți și ne simțim fericiți când avem clienți fericiți!”

    Avatar
    Adrian Gorpin

    Lucrez de mai bine de 20 de ani în media. Am început la TV Neptun, iar 18 ani am lucrat la Pro Tv. În fiecare an, încerc să văd ce lucruri bune s-au făcut pe litoral, ce trebuie îndreptat şi dacă există modele pe care le putem urma. Funkytravel.ro este o „coală” digitală în care vei descoperi analize despre turism, interviuri cu oameni care lucrează în acestă industrie, ponturi de cazare, dar şi câteva dintre aventurile pe care le-am trăit